Dołącz do naszego zespołu

Oferty pracy

Co możesz zyskać pracując
w Target PRO?

Ze względu na wieloletnie doświadczenie, pozytywną opinię, znajomość rynku, profesjonalizm i wiedzę, cieszymy się zaufaniem wśród naszych klientów. Pracujemy z największymi i najbardziej popularnymi markami, liderami w swojej branży.

Aplikuj
 

Wyślij aplikację z numerem referencyjny ogłoszenia na adres:
, ewentualnie pocztą na adres:
Target PRO, ul.Wólczańska 241 a, 90-035 Łódź

Dołączając do naszego zespołu możesz:
 
  • zdobyć cenne doświadczenie,
  • rozwinąć się w obszarze sprzedaży i merchandisingu,
  • poznać standardy obsługi klienta,
  • zdobyć wiedzę i umiejętności handlowe,
  • pracować ze znanymi produktami i markami na rynku,
  • awansować do wewnętrznych struktur naszych klientów.

Naszym Pracownikom oprócz stabilnego zatrudnienia w oparciu
o umowę o pracę i wsparcia w realizacji codziennych obowiązków zapewniamy wszystkie potrzebne narzędzia pracy (samochód, telefon),
jak również benefity typu karta sportowa czy pakiet medyczny.

Kogo poszukujemy?

Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska związane ze sprzedażą, merchandisingiem i obsługą klienta. Doświadczenie nie jest jednak dla Target Pro warunkiem koniecznym. Swoim pracownikom stwarzamy możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia cennych doświadczeń i pracy z najlepszymi markami na rynku.
Poszukujemy osób, które chcą się rozwijać, a ponad to:
 
  • wykazują się inicjatywą , zaangażowaniem, kreatywnością
    i elastycznością w działaniu.
  • posiadają wiedzę z zakresu sprzedaży, merchandisingu i obsługi klienta.
  • są otwarte na nowe doświadczenia i nastawione na realizację celów.
  • cechują się samodzielnością ale również są gotowe do pracy zespołowej.

Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę w obszarze sprzedaży, cenisz sobie swobodę działania, a praca z ludźmi jest Twoją pasją, dołącz do Naszego zespołu i pracuj z Najlepszymi!

Proces rekrutacyjny
Target PRO

1. Analiza dokumentów aplikacyjnych

Przeglądając dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) analizujemy doświadczenie zawodowe: stanowisko, zakres pełnionych obowiązków czy okres zatrudnienia u poszczególnych pracodawców.

Jest to pierwszy i najważniejszy dla kandydata etap procesu rekrutacji.
 

Wskazówka!
Pamiętaj, że dokumenty, które przesyłasz to Twoja wizytówka i pierwszy kontakt
z potencjalnym pracodawcą. Jeśli ich jakość nie spełni jego oczekiwań, Twoje uczestnictwo
w procesie rekrutacji zakończy się na tym etapie. Zadbaj o to by dokumenty były przejrzyste, czytelne, zawierały aktualne informacje. Przygotuj je w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie rekrutacyjne i dopasuj do potencjalnego pracodawcy.

2. Rozmowa telefoniczna

Jest to wstępny wywiad z kandydatem, którego celem jest analiza doświadczenia oraz predyspozycji do pracy na danym stanowisku.
W trakcie rozmowy weryfikujemy informacje zawarte w nadesłanych dokumentach aplikacyjnych, dokonujemy wstępnej oceny kompetencji, umiejętności sprzedażowych, badamy motywy zainteresowania ofertą
i stanowiskiem, a także oczekiwania wobec nowej pracy.

3. Rozmowa kwalifikacyjna

Firma ma swoją siedzibę w Łodzi i nie dysponuje biurami regionalnymi. Spotkania bezpośrednie z kandydatami odbywają się w terenie, w pobliżu miejsca zamieszkania kandydatów, w pomieszczeniach biurowych
lub w siedzibach klientów. Podczas rozmów szczegółowo analizujemy doświadczenie zawodowe kandydata, badamy kompetencje wymagane do pracy na danym stanowisku, w tym umiejętności interpersonalne, sprzedażowe, proaktywność, mobilność, a także motywację
i zaangażowanie.
 
Wskazówka! - przygotuj się do rozmowy:
  1. Znajdź i przypomnij sobie ogłoszenie, na które aplikowałeś.
  2. Dowiedz się jak najwięcej o firmie, branży, produkcie.
  3. Zastanów się nad celem rozmowy i informacjami, które chcesz przekazać.
  4. Przejrzyj CV i przygotuj odpowiedzi na ewentualne pytania.
  5. Popracuj nad autoprezentacją.
  6. Przygotuj pytania, które chciałbyś zadać.

4. Test kompetencji

W zależności od stanowiska i oczekiwań klienta wykorzystujemy na tym etapie różne metody selekcji, które pozwalają nam ocenić umiejętności
i doświadczenie niezbędne na danym stanowisku:
 
  • Assessment Center (AC) – zadania w trakcie sesji AC badają kompetencje przydatne na stanowisku Przedstawiciela Handlowego.
  • Test wiedzy – pytania mające na celu zweryfikować wiedzy kandydata na temat branży, produktu, sprzedaży.
  • Analiza case study – różnego rodzaju casy sprzedażowe, opisujące sytuacje jakie mogą się zdarzyć w pracy z klientami.
  • Próbka pracy – jest to etap, podczas którego kandydat może doświadczyć pracy z potencjalnymi klientami w wybranej firmie, przy sprzedaży danego produktu.

6. Wyniki rekrutacji

Po zakończeniu procesu rekrutacji kandydaci otrzymują informację
zwrotną na temat rezultatu spotkania. Na życzenie udzielamy również
informacji odnośnie dokumentów aplikacyjnych czy też obszarów
do poprawy i rozwoju.

Pierwsze dni w Target PRO

Podczas dnia wdrożeniowego, które odbywa się w siedzibie firmy, nowi pracownicy są otoczeni pełną opieką już od momnetu przybycia.  Po spełnieniu formalności, jakimi są podpisanie umowy, badania lekarskie czy odbiór narzędzi pracy, Handlowiec przechodzi również szkolenie operacyjne dotyczące procedur i procesów obowiązujących w danym projekcie.

W trakcie trwania zatrudnienia zapewniamy wsparcie i pomoc wszystkim pracownikom terenowym, tak aby czuli się pewnie w nowym miejscu pracy.
Zatrudnienie odbywa się w siedzibie firmy, gdzie każdy nowy pracownik ma możliwość poznania całego zespołu specjalistów oddelegowanych do danego projektu, należą do nich reprezentanci:
 
  • działu HR (jest odpowiedzialny za rekrutację i administrowanie procesami personalnymi),
  • działu Kadr i Płac (oferuje pomoc w zakresie obsługi kadrowo – płacowej),
  • działu Operacyjnego (zapewnia pomoc w realizacji codziennych obowiązków),
  • działu Floty (wspiera Naszych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych oraz formalności związanych
    z użytkowaniem aut).

Zobacz również

Kariera w Target PRO

Zobacz więcej

Akademia ekspertów

Zobacz więcej