UNILEVER POLSKA Sp. z o.o.

UNILEVER POLSKA Sp. z o.o.

Zakres współpracy: Budowa i prowadzenie dwóch dedykowanych działów sprzedaży.
Obsługiwane dywizje: FOOD + HPC i ALGIDA
Analiza potrzeb Klienta: Stworzenie skutecznych i efektywnych ekonomicznie dwóch niezależnych struktur przedstawicieli handlowych
i merchandiserów obsługujących rynek tradycyjny oraz nowoczesny.
Zakres współpracy:
  • zbudowanie i obsługa sieci sprzedaży złożonej ze 150 przedstawicieli handlowych obsługujących dywizję FOOD + HPC,
  • zbudowanie i rozwój sieci sprzedaży złożonej ze 144 przedstawicieli handlowych obsługujących dywizję ALGIDA,
  • utrzymanie liczby przedstawicieli handlowych na oczekiwanym przez Klienta poziomie (obsługa rekrutacji i szkoleń, utrzymanie minimalnej fluktuacji),
  • wyposażenie, obsługa i rozliczenie narzędzi pracy,
  • obsługa kadrowo-płacowa, księgowa i prawna struktury sprzedaży.
Efekty:
  • optymalizacja kosztów utrzymania struktury sprzedaży - wyższy zysk na jednego zatrudnionego pracownika,
  • realizacja strategii sprzedaży koncernu,
  • wprowadzenie standardów ekspozycji oraz wzrost dostępności produktów w obsługiwanych punktach sprzedaży.
  • oszczędność czasu i prostota rozliczeń - jedna kompleksowa faktura
    w miesiącu.

ŻYWIEC ZDRÓJ S.A.

ŻYWIEC ZDRÓJ S.A.

Zakres współpracy: Zarządzanie zespołami sprzedaży, obsługa sieci dystrybucji.
Analiza potrzeb Klienta: Obsługa sieci sprzedaży rynku tradycyjnego oraz hurtowego przez partnera zewnętrznego. Koncentracja własnych sił sprzedaży na rynku nowoczesnym.
Zakres współpracy:
  • obsługa ok. 14.000 punktów sprzedaży detalicznej w całym kraju,
  • zapewnienie oczekiwanej ekspozycji produktów i instalacja materiałów POS,
  • zbieranie zamówień i wprowadzanie nowych produktów,
  • rekrutacja i zarządzanie grupą ok. 120 reprezentantów handlowych,
  • obsługa kadrowo-płacowa oraz obsługa mobilnego systemu raportowania.
Efekty:
  • regularny wzrost sprzedaży i udziału rynkowego odnotowany przez
    AC Nielsen,
  • obniżenie kosztów obsługi rynku tradycyjnego przy utrzymaniu częstotliwości odwiedzin punktów sprzedaży na tym samym poziomie,
  • wprowadzenie nowych ekspozytorów i rozszerzenie asortymentu na opisywanym rynku.

DANONE Sp. z o.o.

DANONE Sp. z o.o.

Zakres współpracy: Zarządzanie zespołami sprzedaży, obsługa sieci dystrybucji.

Analiza potrzeb Klienta: Efektywne zarządzanie siecią przedstawicieli handlowych obsługujących rynek tradycyjny oraz nowoczesny. Wprowadzenie nowej floty samochodów służbowych.
Zakres współpracy:
  • przejęcie procesu administracji całym zespołem handlowym
    - 100 osób działających na terenie Polski,
  • zarządzanie procesem rekrutacji wynikającym z wzrastającej liczby stanowisk,
  • przejęcie odpowiedzialności za administracyjne zarządzanie narzędziami pracy.
Efekty:
  • korzystanie z doświadczenia i know-how firmy Target PRO (adaptacja sprawdzonych rozwiązań z innych projektów),
  • optymalizacja i ujednolicenie procesów rekrutacji,
  • zmniejszenie fluktuacji pracowników dzięki wysokiej jakości strategii zarządzania personelem,
  • dostosowanie i ujednolicenie narzędzi pracy.

 

RoyalCanin

Zakres współpracy: Budowa struktury Doradców Handlowych, obsługa w zakresie weryfikacji obecności produktów oraz badaniu satysfakcji klientów w kanale specjalistycznym.

Analiza potrzeb Klienta: Obsługa sprzedaży rynku specjalistycznego przez partnera zewnętrznego. Regularna weryfikacja rynku specjalistycznego za pomocą realizowanych audytów.
Zakres współpracy:
  • obsługa części punktów na terenie wybranych województw,
  • punkty dedykowane do obsługi z myślą o rozwoju kategorii Premium w tych punktach,
  • weryfikacja obecności kanału specjalistycznego (oraz jego potencjału) na terenie całego kraju,
  • zapewnienie oczekiwanej ekspozycji produktów i instalacja nowych materiałów POS,
  • edukacja klientów z zakresu karmienia marką premium,
  • zbieranie zamówień i wprowadzanie nowych produktów.
Efekty:
  • oczekiwany wzrost udziałów rynkowych na tle pozostałych producentów,
  • regularna poprawa jakości i rozmiarów ekspozycji,
  • wprowadzenie nowych materiałów POS i rozszerzenie asortymentu na opisywanym rynku.