Posiadamy ponad 21 – letnie doświadczenie w pracy dla największych koncernów.
Target PRO jest prekursorem usługi outsourcingu sprzedaży w Polsce. W 2003 r. firma przejęła 100-osobowy dział sprzedaży Mars Polska i w ciągu 2 lat rozbudowała się do 200 Handlowców. W kolejnych latach Target PRO przejmował działy sprzedaży Żywiec Zdrój, Unilever Food, Algida, Polkomtel, Danone, Kraft Heinz, Grupa Żywiec, Upfield, Ekaterra oraz CK Complex.
Firma w 2024 roku zatrudnia ponad 1200 Przedstawicieli Handlowych w oparciu o umowę o pracę, dociera regularnie do 80.000 sklepów i jest uważana za lidera outsourcingu sprzedaży i merchandisingu.
Świadczymy usługi outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży dla firm będących liderami w określonych segmentach rynku. 90% tych firm to sektor FMCG i telekomy, pozostałe 10% to banki.
największe polskie i światowe marki. Doradzamy i dzielimy się najlepszymi
rynkowymi praktykami.
Od wielu lat Target PRO towarzyszy międzynarodowym korporacjom, buduje swoją wiedzę i opracowuje rozwiązania biznesowe dopasowane do zmieniających się warunków rynkowych funkcjonowania sprzedaży. Dzięki czemu firma tworzy przestrzeń do wymiany wiedzy i najlepszych praktyk pomiędzy kadrą kierowniczą swoich klientów.
w sprzedaży
w strukturach sprzedaży
na terenie kraju
Zapewniamy komfortowe warunki pracy. Atrakcyjne wynagrodzenie,
nowe narzędzia, rozwój kompetencji – wszystko w Twoim zasięgu.
Cenimy ludzi, z którymi współpracujemy, dlatego Twoje wieloletnie doświadczenie, jak i potencjał sprzedażowy początkującego Przedstawiciela Handlowego czy Merchandisera będą wartościowym dopełnieniem naszego zespołu.
Od lat cieszymy się zaufaniem najbardziej rozpoznawalnych marek. Zarządzamy działami sprzedaży dla – Unilever, Żywiec Zdrój, KraftHeinz, Algida, Upfield, Wawel czy mBank. W Target PRO mówimy w Twoim języku. Dołącz do nas i zainwestuj w rozwój swoich kompetencji!
Prowadzimy skuteczne procesy rekrutacji. Pozyskujemy najlepszych
kandydatów. Specjalizujemy się w rekrutacjach związanych ze sprzedażą
i obsługą klienta.
Aktywnie pozyskujemy kandydatów korzystając ze wszystkich dostępnych źródeł, jak również kreując nowe. Wyróżniamy się na rynku czasem reakcji do 10 dni i wysoką frekwencją kandydatów na spotkaniach rekrutacyjnych, która wynosi średnio 90%.
Tworzymy Employer Branding pracodawcy i dzielimy się swoimi doświadczeniami. Aktywnie wychodzimy z rekomendacjami wykraczającymi poza standardowy proces rekrutacji.