KraftHeinz
Co wykazała analiza potrzeb
klienta?
Potrzebę powierzenia obsługi sieci sprzedaży z rynku tradycyjnego, nowoczesnego, hurtowego oraz Foodservice firmie zewnętrznej przy jednoczesnej koncentracji własnych zasobów nad rozwojem rynku z poziomu centrali.
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
zarządzaniem strukturą Przedstawicieli Handlowych w czterech kanałach dystrybucyjnych oraz przeprowadzaniem procesów personalnych, typu: rekrutacje, wspólne prace w terenie, oceny pracownicze, coroczne badanie satysfakcji z pracy wraz z rekomendacjami wpływającymi na wzrost satysfakcji z pracyCzym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
obsługą merchandisingową na terenie całego kraju,Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
zapewnieniem oczekiwanej ekspozycji produktów,Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
pełną logistyką oraz montażem materiałów POS,Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
obsługą floty samochodowej i innych narzędzi pracy,Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
szkoleniami wdrożeniowymi dla nowych Przedstawicieli Handlowych i Merchandiserów,Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
obsługą kadrowo-płacową i mobilnego systemu do raportowania,Co osiągnęliśmy?
poprzez sprawną rekrutację w ramach struktury sprzedażowej znacząco ograniczyliśmy rotację pracowników i poprawiliśmy stabilność zatrudnienia,
usprawniliśmy współpracę pomiędzy centralą,
a Przedstawicielami Handlowymi,
a Przedstawicielami Handlowymi,
23%
zwiększyliśmy poziom satysfakcji pracowników,
którą zmierzyliśmy w ocenie pracowniczej,
którą zmierzyliśmy w ocenie pracowniczej,
wprowadziliśmy i rozszerzyliśmy asortyment produktów
na rynku tradycyjnym i nowoczesnym, ,
na rynku tradycyjnym i nowoczesnym, ,
rozwinęliśmy jakość serwisu w obsłudze
merchandisingowej,
merchandisingowej,
wprowadziliśmy efektywniejszą i sprawniejszą
logistykę materiałów POS,
logistykę materiałów POS,
notujemy regularny wzrost sprzedaży i udziału
w rynku, co potwierdzają badania firmy analitycznej
AC Nielsen.
w rynku, co potwierdzają badania firmy analitycznej
AC Nielsen.
“Rzetelność i terminowość w codziennej pracy oraz pro aktywność we współpracy z klientem to najważniejsze cechy charakteryzujące Target PRO, właściciela firmy i jego pracowników – POLECAM!”
Rafał Walendzik Managing Director KraftHeinz Polska