KraftHeinz

Co wykazała analiza potrzeb
klienta?

Potrzebę powierzenia obsługi sieci sprzedaży z rynku tradycyjnego, nowoczesnego, hurtowego oraz Foodservice firmie zewnętrznej przy jednoczesnej koncentracji własnych zasobów nad rozwojem rynku z poziomu centrali.

Co osiągnęliśmy?

poprzez sprawną rekrutację w ramach struktury sprzedażowej znacząco ograniczyliśmy rotację pracowników i poprawiliśmy stabilność zatrudnienia,
 
usprawniliśmy współpracę pomiędzy centralą,
a Przedstawicielami Handlowymi,
 
23%
zwiększyliśmy poziom satysfakcji pracowników,
którą zmierzyliśmy w ocenie pracowniczej,
 
wprowadziliśmy i rozszerzyliśmy asortyment produktów
na rynku tradycyjnym i nowoczesnym, ,
 
rozwinęliśmy jakość serwisu w obsłudze
merchandisingowej,
 
wprowadziliśmy efektywniejszą i sprawniejszą
logistykę materiałów POS,
 
notujemy regularny wzrost sprzedaży i udziału
w rynku, co potwierdzają badania firmy analitycznej
AC Nielsen.
 

“Rzetelność i terminowość w codziennej pracy oraz pro aktywność we współpracy z klientem to najważniejsze cechy charakteryzujące Target PRO, właściciela firmy i jego pracowników – POLECAM!”

Rafał Walendzik
Managing Director KraftHeinz Polska
Dołącz do zespołu
Szukasz profesjonalnego środowiska,
w którym Twoja kariera w branży handlowej
nabierze rozpędu? Dobrze trafiłeś.
KARIERA
Dołącz do zespołu
Szukasz profesjonalnego środowiska, w którym Twoja kariera w branży handlowej nabierze rozpędu? Dobrze trafiłeś.
KARIERA
Wszelkie prawa zastrzeżone © Target PRO 2019
Lifemotion