![](https://targetpro.pl/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-logo.png)
KraftHeinz
Co wykazała analiza potrzeb
klienta?
Potrzebę powierzenia obsługi sieci sprzedaży z rynku tradycyjnego, nowoczesnego, hurtowego oraz Foodservice firmie zewnętrznej przy jednoczesnej koncentracji własnych zasobów nad rozwojem rynku z poziomu centrali.
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
zarządzaniem strukturą Przedstawicieli Handlowych w czterech kanałach dystrybucyjnych oraz przeprowadzaniem procesów personalnych, typu: rekrutacje, wspólne prace w terenie, oceny pracownicze, coroczne badanie satysfakcji z pracy wraz z rekomendacjami wpływającymi na wzrost satysfakcji z pracy![](/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-ico.png)
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
obsługą merchandisingową na terenie całego kraju,![](/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-ico2.png)
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
zapewnieniem oczekiwanej ekspozycji produktów,![](/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-ico3.png)
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
pełną logistyką oraz montażem materiałów POS,![](/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-ico4.png)
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
obsługą floty samochodowej i innych narzędzi pracy,![](/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-ico5.png)
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
szkoleniami wdrożeniowymi dla nowych Przedstawicieli Handlowych i Merchandiserów,![](/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-ico6.png)
Czym zajmujemy
się dla KraftHeinz?
obsługą kadrowo-płacową i mobilnego systemu do raportowania,![](/wp-content/uploads/2019/02/kraftheinz-ico7.png)
Co osiągnęliśmy?
![](/wp-content/uploads/2019/02/ico-cs-04.png)
poprzez sprawną rekrutację w ramach struktury sprzedażowej znacząco ograniczyliśmy rotację pracowników i poprawiliśmy stabilność zatrudnienia,
![](/wp-content/uploads/2019/02/buzka.png)
usprawniliśmy współpracę pomiędzy centralą,
a Przedstawicielami Handlowymi,
a Przedstawicielami Handlowymi,
23%
zwiększyliśmy poziom satysfakcji pracowników,
którą zmierzyliśmy w ocenie pracowniczej,
którą zmierzyliśmy w ocenie pracowniczej,
![](/wp-content/uploads/2019/02/ico-cs-06.png)
wprowadziliśmy i rozszerzyliśmy asortyment produktów
na rynku tradycyjnym i nowoczesnym, ,
na rynku tradycyjnym i nowoczesnym, ,
![](/wp-content/uploads/2019/02/buzka.png)
rozwinęliśmy jakość serwisu w obsłudze
merchandisingowej,
merchandisingowej,
![](/wp-content/uploads/2019/02/ico-cs-07.png)
wprowadziliśmy efektywniejszą i sprawniejszą
logistykę materiałów POS,
logistykę materiałów POS,
![](/wp-content/uploads/2019/02/ico-cs-01.png)
notujemy regularny wzrost sprzedaży i udziału
w rynku, co potwierdzają badania firmy analitycznej
AC Nielsen.
w rynku, co potwierdzają badania firmy analitycznej
AC Nielsen.
“Rzetelność i terminowość w codziennej pracy oraz pro aktywność we współpracy z klientem to najważniejsze cechy charakteryzujące Target PRO, właściciela firmy i jego pracowników – POLECAM!”
Rafał Walendzik Managing Director KraftHeinz Polska
![](https://targetpro.pl/wp-content/uploads/2024/05/obraz-scaled.jpg)