
Upfield Polska
Co wykazała analiza potrzeb
klienta?
Organizację struktury Przedstawicieli Handlowych wraz z kadrą zarządzającą w terenie (RSM) dla Upfield Polska – nowego właściciela, takich marek produktów tłuszczowych jak Rama, Kasia, Delma. Wdrożenie skutecznego serwisu merchandisingowego w kanale rynku nowoczesnego.Czym zajmujemy
się dla Upfield?
zarządzaniem strukturą Przedstawicieli Handlowych przy udziale Regionalnych Kierowników Sprzedaży
Czym zajmujemy
się dla Upfield?
serwisem merchandisingowym na terenie całego kraju
Czym zajmujemy
się dla Upfield?
szkoleniami wdrożeniowymi dla nowych Przedstawicieli Handlowych
Czym zajmujemy
się dla Upfield?
zarządzenie flotą samochodową
Czym zajmujemy
się dla Upfield?
rekrutacją Przedstawicieli Handlowychoraz Regionalnych Kierowników Sprzedaży

Czym zajmujemy
się dla Upfield?
badaniem satysfakcji z pracy wśród zespołu sprzedażowego
Czym zajmujemy
się dla Upfield?
obsługą kadrowo-płacową, księgowąi prawną struktury sprzedaży

Czym zajmujemy
się dla Upfield?
logistyką urządzeń mobilnych i obsługą systemudo raportowania SFA

Czym zajmujemy
się dla Upfield?
organizacją konferencji i spotkań regionalnychzespołu sprzedaży

Co osiągnęliśmy?

prawnie przemodelowaliśmy dział sprzedaży
dla nowego właściciela
dla nowego właściciela

dokonaliśmy rekrutacji w ramach struktury
Area Sales Manager
Area Sales Manager

poprzez badanie satysfakcji z pracy zwiększyliśmy
poziom zadowolenia Pracowników
poziom zadowolenia Pracowników

wprowadziliśmy serwis merchandisingowy
na terenie całego kraju
na terenie całego kraju

rozbudowaliśmy obsługę sprzedaży
w rynku nowoczesnym
w rynku nowoczesnym
“We współpracy z Target PRO cenię otwartą komunikacje i proaktywne podejście do współpracy, dlatego nasz wybór Partnera biznesowego był oczywisty.”
Agnieszka Wielek
Dyrektor Sprzedazy TT, Upfield Polska
Dyrektor Sprzedazy TT, Upfield Polska
“Specyfika Polskiego rynku i dynamika zmian w sposobie dotarcia do detalisty to wyzwanie, którego podjąć się można tylko z zaufanym partnerem nastawionym na szukanie wspólnych rozwiązań. W biznesie stawianie ambitnych wyzwań i zbudowanie długotrwałych relacji ma kluczowe znaczenie. Od pierwszych dni funkcjonowania w Polsce powierzyliśmy to zadanie Target PRO. My zaufaliśmy Target PRO!.”
Mariusz Bocianowski
Head of Trade Marketing, Upfield Polska
Head of Trade Marketing, Upfield Polska
