Upfield Polska

Co wykazała analiza potrzeb
klienta?

Organizację struktury Przedstawicieli Handlowych wraz z kadrą zarządzającą w terenie (RSM) dla Upfield Polska – nowego właściciela, takich marek produktów tłuszczowych jak Rama, Kasia, Delma. Wdrożenie skutecznego serwisu merchandisingowego w kanale rynku nowoczesnego.

Co osiągnęliśmy?

prawnie przemodelowaliśmy dział sprzedaży
dla nowego właściciela
 
dokonaliśmy rekrutacji w ramach struktury
Area Sales Manager
 
poprzez badanie satysfakcji z pracy zwiększyliśmy
poziom zadowolenia Pracowników
 
wprowadziliśmy serwis merchandisingowy
na terenie całego kraju
rozbudowaliśmy obsługę sprzedaży
w rynku nowoczesnym

“We współpracy z Target PRO cenię otwartą komunikacje i proaktywne podejście do współpracy, dlatego nasz wybór Partnera biznesowego był oczywisty.”

Agnieszka Wielek
Dyrektor Sprzedazy TT, Upfield Polska



“Specyfika Polskiego rynku i dynamika zmian w sposobie dotarcia do detalisty to wyzwanie, którego podjąć się można tylko z zaufanym partnerem nastawionym na szukanie wspólnych rozwiązań. W biznesie stawianie ambitnych wyzwań i zbudowanie długotrwałych relacji ma kluczowe znaczenie. Od pierwszych dni funkcjonowania w Polsce powierzyliśmy to zadanie Target PRO. My zaufaliśmy Target PRO!.”

Mariusz Bocianowski
Head of Trade Marketing, Upfield Polska
Dołącz do zespołu
Szukasz profesjonalnego środowiska,
w którym Twoja kariera w branży handlowej
nabierze rozpędu? Dobrze trafiłeś.
KARIERA
Wszelkie prawa zastrzeżone © Target PRO 2019
Lifemotion